Tuesday, March 01, 2011

Bullshit Cat Litter Ad of the Week.


(click ad, via) "Odour free for over 20 days." OVER 20 days. Three weeks. Anyone who has cats (here's two pics of mine) knows that THAT claim is complete fucking hooey. Cute fly character. Ad agency: D’Adda, Lorenzini, Vigorelli, BBDO, Milan.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Very old approach and conceptually confused.
2/10

Manuela Filipello

8:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vai manuela ne hai di girare di blog per commentare quasta campagna. Ormai è ovunque.

Più rosichi, più godiamo.

8:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vana gloria miei cari. Su Lashortlist ha avuto più del doppio di " I Like" la campagna zero lire di Lowe per J&J. Su IBelieve non se l'è cagata nessuno. Su Ads commenti disastrosi e voti bassissimi. Piace solo a voi e ai vostri amichetti insomma. Soldi buttati per un fake da 5,5. Next.

Simone Bettolo

12:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ma chi se ne frega, l' importante che a te te rode il culo.

3:29 PM  
Anonymous franCo. said...

Hey maleducati, in inglese la prossima volta!

With my rusty Italian, ranter, this is what I perceive is going on.

Whether it's Simone who refers to her as boastful/arrogant/vainglorious and other anon commenters, they all seem to have a gripe against the fair damsel Manuela.

2 words that stand out:
rosicchiare - to gnaw, to nibble
rodere - the same meaning

Più rosichi, più godiamo.
The more you nibble/gnaw, the more we enjoy

Ma chi se ne frega, l' importante che a te te rode il culo.
But who gives a shit, what's important is that it nibbles/gnaws at your ass.

They all seem to be in the AD trade and avid commenters here and on many other sites.

7:55 PM  
Blogger copyranter said...

thanks franCo.

8:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Rosiconi contro Arroganti. Che match patetico...

LSD

2:53 PM  

Post a Comment

<< Home